donderdag 15 april 2010

de opmars van Vipre - the advance of Vipre

Twee jaar geleden las ik een artikel over een nieuwe generatie antivirus genaamd Vipre.
Sindsdien ben ik dit product blijven volgen en gebruiken, omdat het veelbelovend op me overkwam.
En de ontwikkelaars van Sunbelt hebben me niet teleurgesteld, Vipre is aangekomen in de top van de markt!

Two years ago I read an article on a new generation of antivirus, a product called VIPRE. It sounded really good,
I have used it from
the beginning, and followed their development. Sunbelt's developers did not disappoint me, VIPRE arrived at the top of the market!



rapport Virus Bulletin: klik op afbeelding voor grote versie - click on image to enlarge

de productscore:
zoek de positie van het product gemarkeerd als een stip. Kijk links voor de detectiescore van al bekende malware en aan de onderkant voor de score van nog onbekende nieuwe malware. Zoals je ziet zit Vipre (Sunbelt) in de top!

How the product score works: 
Locate the product's position, marked as a dot. Look left for the
detection score on known malware and at the bottom for the score
on unknown new malware. As you can see Vipre ( the Sunbelt dot)
is in the top right hand segment, as one of the best out there.

Meer uitleg op het Sunbelt Blog    - more explanation the the Sunbelt blog

Lees het Nederlandstalige artikel / review over Vipre Premium op PC-rubriek de Monitor
Read the English article / review on PC-rubriek de Monitor

bekijk de video - watch the video

Posted via web from pc-rubriek de Monitor

Geen opmerkingen: