Dat is mooi, dacht ik 5 jaar geleden toen ik een router nodig had. Die Sitecom koop ik!
Dat is mooi, dacht ik begin april toen ie de geest had gegeven, maar gelukkig is er die garantie van 10 jaar.
Dus meteen het geval gemeld met mijn gegevens en de volgende dag kreeg ik keurig een mailtje van support:
’Uw garantie aanvraag is ontvangen, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op over de verdere afwikkeling van uw garantie aanvraag’
We zijn nu 2 maanden verder en ik heb helaas niets meer vernomen!
Langere tijd zonder draadloos netwerk is lastig, dus heb ik inmiddels maar een andere router gekocht, wel van een ander merk.
Zouden ze bij Sitecom bedoelen dat je 10 jaar moet wachten op garantie?
7 opmerkingen:
Geachte, zou u gaarne uw verhaal willen mailen naar forum@sitcom.com
dan zal ik deze voor u afhandelen.
Mvg Sitecom
dat is prima, ga uw gang!
met vriendelijke groet,
Frans
nog steeds niets vernomen van Sitecom!
Same here! Ze geven gewoon niet thuis. Geen reactie van Sitecom. Dit zal ook de laatste keer zijn dat ik wat van hun koop.
Same here! Ze geven gewoon niet thuis. Geen reactie van Sitecom. Dit zal ook de laatste keer zijn dat ik wat van hun koop.
Ik heb nu een Cisco Linksys: nog nooit zo'n fijne router gehad wat betreft installatie en bediening!
mijn router is dood na twee jaar. Destijds mooi geregistreerd. Nu plots kennen ze mijn email adres niet meer....
bedriegers vrees ik als ik dat hierboven ook lees...
Een reactie posten